Resultat

Tack för en otroligt trevlig tävling i lördags!
Barntävlingen tycker jag blev en riktig succe och det var 17 otroligt duktiga barn som deltog!
Stort tack även till alla funktionärer som gjorde att hela dagen flöt på väldigt bra och alla deltagare som gjorde den otroliga stämningen!

Jag håller på för fullt med resultaten. De finns ute i svenskatriathlonförbundets resultatkalender, de ser just nu dock något konstiga ut men jag ska fixa till detta så fort jag hinner vilket förhoppningsvis blir ikväll!
Sluttiderna går att se just nu men placeringarna har hoppat omkring lite!
Så håll er uppdaterade på den sidan så är det på gång :)

Stort tack igen och hoppas att vi ses nästa år!!
/Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0